3 Ekim 2012 Çarşamba

Derinin cazibesi! /Leather

       
         Hemen hemen hepimizin gardrobunda giydiğimiz veya giymek için beklettiğimiz bir deri ceketi vardır. Trendler ne kadar değişse de o ceketin sadece modelinde birkaç değişiklik olur ama yine de giyilir, modası geçmez. 


    Ama bu sezon da geçtiğimiz sonbahar/kış sezonunda olduğu gibi sadece deri bir ceketle yetinmeyecekmişiz gibi görünüyor. Deri; eteklerde, elbiselerde, üstlerde hakimiyetini güçlendiriyor. Üstelik metalik renkler de derilere eşlik ediyor.

    Hadi gardrobumuzu biraz yoklayalım. Ben anneminkini biraz karıştırdım, uzun zamandır giymediği 80'li yıllardan kalma deri eteği, dizüstü bir kalem etek haline getirdim bile:P  (İlerleyen günlerdeki postlarımda deri etekle yaptığım kombinime ve deriyle yaptığım aksesuarlara  bol bol yer ayırıcam:)) Ben yine stiline hayran olduğum Olivia Palermo'ya ve derili kombinlerine bolca yer verdim.  Hadi neler var bir göz atalım,biraz ilham alalım:)))




Olivia Palermo
Alexa Chung


London Fashion Week Street Style
London Fashion Week Street Style

Joan Smalls

MANGO
H&M
Chloe


Topshop PU Studded Dress by Coco's furtune
Zara Peplum
Deri Peplumun dantelli elbiseye kattığı bu havaya bayıldım! Benim favorim kesinlikle bu oldu

Zara
Zara deri görünümlü pantalon
Peki sizin favori parçanız hangisi?
       

2 yorum:

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!