16 Ekim 2012 Salı

Arkadaşımın kına gecesi için kombinim

       Geçtiğimiz günlerde çok sevdiğim arkadaşım evlendi. Her ne kadar artık başka şehirde yaşayacak olması üzücü olsa da, biz onu eğlenerek oynayarak gönderdik:))) Çok abartılı abiye kıyafetlerden hoşlanmadığım için kına gecesi için, deri kalem etek ve ipek gömlek giydim. Bu deri etek aslında annemin eskiden giydiği eteği ama tabi ben onu kısalttırdım, daralttırdım ve  kendi tarzıma uygun bir hale getirdim. Deri kıyafetlerle kalın deri bileklikleri çok seviyorum. Kolumdaki taşlı sonsuzluk işaretli deri bilekliğimi de bu kombinim için yaptım.




Bu arada İpekyol kolyelerden esinlenerek yaptığım kolyemin taşlı detaylarında biraz değişiklik yaptım. Sol taraftaki incili taşlı büyük parça yeni eklendi. Eski hali ve yapılışı bu linkte: http://melislicious.blogspot.com/2012/10/diykendin-yap-ipekyol-kolye.html

Sonsuzluk işaretli deri bilekliğimin yapımı aslında kolay, annemin deri eteği bana uygun olarak daraltılırken artan deri parçayı kullandım. Metrelik satılan taşlardan aldım ve o taşlara sonsuzluk işareti gibi şekil verip önce şeklini korumak için oluşan şeklin arkasına soğuk silikon sürerek yapıştırdım ve kuruyunca da oluşan şekli deri bilekliğe yapıştırdım. Deri bilekliğin arkasına da tuafiyeden çıt çıt bastırdım.

Deri Etek: Vintage
İpek Gömlek: Hindistan'dan geldi
Kolye: Kendim yaptım
Deri Bileklik: Kendim yaptım
Ayakkabı: Yurt dışından arkadaşımın hediyesi

Bunlar da kına gecesinden güzel detaylar. Bu taşlı kına kutusuna bayıldım:)))





7 yorum:

  1. Bence gayet güzel olmuşsunuz, ben çok yakıştırdım, şifon ve deri birlikteliğini;), sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ya var ya kolyen super olmus !!! aylardir buna benzer bi kolye bulmaya calisiyorum ama bir turlu bulamadim. cok beceriklisin valla.

    YanıtlaSil
  3. Magnificent! (As usual. :-P )

    YanıtlaSil
  4. Ben de abiyelerden hele hele kına gecesinde giyilen klasik abiyelerden hiç hoşlanmam. Farklı ve güzel olmuş :) Özellikle de bluzüne bayıldın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!