11 Eylül 2012 Salı

Sezonun trendi; zincirli örgü kolyeler, bileklikler

ZARA inspired DIY/Kendin yap kolyem
         Geçtiğimiz ilkbahar/yaz sezonunun en çok sevilen ve yapılışı da bir o kadar kolay modelleri bu tığ örgüsü kolye ve bilekliklerdi. Zara bu model kolyeleri koleksiyonlarında bolca kullandı ve sonbahar/kış sezonunda da yer vermeye devam ediyor. yapılışları da biraz uğraştırıcı ince iş olsa da bildiğimiz tığ örgüsü:))) İpler renkler tamamen hayal gücünüze kalmış. Bu sezon özellikle bilekliklerde bolca floresan renkleri gördük. Ben floresan renkleri bluzlerimde hatta pantolonlarımda bile kullanan biri olarak biraz bu tonlardan sıkılmaya başladım ve yukarıdaki gri-gümüş rengi kolyeyi yaptım.
DIY/Kendin yap bilekliklerim

             


 
                                                   Tırnak yüzüğe bayıldım:))))








                           Anna Dello Russo for H&M




    Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



1 yorum:

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!