30 Eylül 2012 Pazar

DIY/Kendin Yap: İncili Sailor kolye, incili bileklik


      Elimde lacivert beyaz bir kurdele, bir sürü inci ve lacivert bir kordon vardı. Ne yapabilirim diye düşünürken tamamen doğaçlama bir şekilde bu kolyeyi yaptım:)))  Aslında yapmayı planladığım şeyden zamanla uzaklaştım ama sanırım daha iyi oldu, daha güzel bir şey çıktı ortaya:))))
 Bu tarz bir bilekliği yaparken kafanıza göre eklemeler ve değişiklikler yapmanız mümkün. Ben incinin zarifliğiyle, kalın metal zinciri birleştirmek istedim. Yapmanız gereken, zincirin içinden geçebilecek büyüklükteki incileri misinaya dizmek, uçlarını kapatmak ve daha sonra zincirlerin arasından geçirmek. Ben incileri dizerken aralara gümüş rengi kum boncuk da koydum. Bir de şekliyle eşkenar dörtgeni andıran metal parçalar ekledim
Kolye için kullandıklarım: kurdele, inciler, gümüş rengi kum boncuk, zincir, şekil verebileceğiniz kordon/ halat tarzı bir ip, papağan klips ve yaptığınız motifi ve incileri dikebilmek için iğne ve iplik
      Lacivert kordona bu şekli verirken ''a mather of style'' daki  kordona düğüm atarak yapılan çiçek motifinden esinlendim( http://matterofstyle.blogspot.com/2012/03/neon-glowing-rope-necklace-diy.htm )Ama benim düğümüm çiçek şeklinde olmadı çünkü çok daha kolay versiyonunu yaptım ve sadece basit bir düğüm atarak düğümü sıkmadan ipi arasından geçirdim. Böyle bir şekil elde ettim. Daha sonra da bu şekli koruyabilmek için lacivert renkli iple iki kat yaptığım kurdelenin üzerine diktim.
Şeklin aralarında kalan boşluklara da inci ve gümüş rengi kum boncukları diktim
   Zinciri iki kat yaptığım kurdelelerın arasından geçirdim, uzunluğunu ayarladıktan sonra klipsi taktım ve işte tamam:))) Siz de benzer bir DIY'ı istediğiniz kurdeleye uygulayabilirsiniz. Üzerinde kordondan bir motif olmasa bile inci ve boncuklarla işlendiğinde bile güzel duracaktır. Üstelik yakaya da benzemiş gibi sanki:)))???
  

5 yorum:

  1. eline sağlık harika görünüyor paylaşım için teşekkürler bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık harika bir kolye olmuş.Çok beyendim çok beyendimmm <3

    YanıtlaSil
  3. great idea to sew the rope to keep it in shape, well done! :D

    YanıtlaSil
  4. thank you so much, your neon glowing rope necklace DIY inspired me:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!