12 Eylül 2012 Çarşamba

babetler/flats/slippers/loafers

                                                 
  Babetsiz olmaz! Her zaman kurtarıcı ve rahattır. Ayrıca hem rahat hem de şık olmak mümkün. Taşlısı, renklisi, inciklisi boncuklusu, çivilisi zımbalısı... değişik tarzları yakalamak mümkün. Benim de çok severek kullandığım babetlerim var birkaçını fotolarda göreceksiniz. Peki sizin favori modeliniz hangisi?





Hormonlu fiyonklu DIY babetim:) Fiyonklarını eski bir çantadan kesip yaptım, içini de pamukla doldurdum. Ama bu kadar büyük olacaklarını düşünmemiştim:P
Hepsi benim olsun istiyorum!




T
Bu ten rengi ve çivili babet favorim oldu

                           


Şu sevimliliğe bakarmısınız? Olsa da giydirsek:)))
Olivia Palermo leoparlı desenli babetiyle


                                
   Olivia Palermo bu leoparlı babetini sık sık kullanıyor. Zaten sezonun da modası, bulursanız hemen alın:)))

2 yorum:

  1. oyyy bıcırıkk yaaa..:))
    nasılda güzell yakışmışşş.:))
    hepsi çok cici,ama bıcırığın babetleri bammbaşka kii;))
    çok teşekkürler payalaşım için.
    takipçinizim.
    bende beklerim arzularsanız..
    sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ben de bayıldım insan istiyo bi tane böyle:)))
      çok teşekkürler ziyaret edicem ben de sizi sevgiler!

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!